Havarijní pojištění online

Spočítejte si havarijní pojištění online pomocí naší kalkulačky havarijního pojištění a ušetřete své peníze a čas.


Najdeme vám nejlevnější havarijní pojištění pro automobil, motorku či nákladní vozidlo

Spočítáme Vám cenu havarijního pojištění na všechny typy vozidel: automobil, motocykl, dodávku, kamion, nákladní vozidlo, tahač návěsů, pojízdný stroj, traktor, autobus, přívěs i návěs.

  • Možnost zaplatit havarijní pojištění online platební kartou přes internet.
  • Pojistnou smlouvu posíláme obratem na Vaši emailovou adresu
  • U vybraných pojišťoven máte možnost získat slevu až 15%, kterou najdete pouze u nás.
  • Možnost porovnání cen za připojištění k havarijnímu pojištění (pojištění všech skel, připojištění nadstandartních asistenčních služeb).

Příklady srovnání havarijního pojištění u různých typů osobních automobilů

Důležité informace před sjednáním havarijního pojištění automobilu

Havarijní pojištění je dobrovolné smluvní pojištění. Kryje vám škody na vašem vlastním vozidle. To znamená, že vám kryje škody, které jste zcela zavinili nebo jenom z části. Rovněž tak škody, které nemůžete ovlivnit. Pokud vám, ale škodu na vašem vozidle způsobila druhá osoba, tato škoda není hrazena z havarijního pojištění, ale je hrazena z povinného ručení viníka. V tom spočívá základním rozdíl mezi havarijním pojištěním a povinným ručením. Pokud budete sjednávat havarijní pojištění u jakékoliv pojišťovny, sjednává se vždy takzvaná spoluúčast na škodách.

Co je to spoluúčast?

Spoluúčast je váš finanční podíl na škodě. Spoluúčast je určena buď procentem nebo pevnou peněžitou částku či kombinací obojího.

Pokud je škoda menší než daná spoluúčast nese celou škodu klient a pojišťovna proto nemusí nic hradit. Pokud však škoda vaši spoluúčast přesáhne, pojišťovna uhradí částku, která přesáhla daný limit spoluúčasti.

Jaký je rozdíl mezi havarijním pojištěním a povinným ručením?

Jestliže způsobíte škodu druhé osobě, je tato škoda hrazena vždy z vašeho povinného ručení. Škoda, která by byla způsobena na vašem vozidle, by se poté hradila z povinného ručení.

Další rozdíl mezi povinným ručení a havarijním pojištěním je, že povinné ručení je povinné ze zákona a havarijní pojištění je dobrovolné smluvním pojištěním.

yes pojištění

Jak si mohu sjednat havarijní pojištění a jaké údaje k tomu potřebuji?

Havarijní pojištění online lze sjednat pomocí našeho poptávkového formuláře. K tomu budete potřebovat následující údaje o:

  • Druhu vozidla
  • Druhu použití vozidla
  • Tovární značky
  • Modelu vozidla
  • Objemu motoru
  • Výkonu motoru
  • Roku výroby

Dále budete potřebovat údaje o pojistníkovi:

  • Celé jméno
  • Věk
  • PSČ
  • Město
  • Email
  • Telefon

Chci si sjednat havarijní pojištění online, jak to funguje?

1. Vyplníte náš poptávkový formulář – havarijní pojištění online a odešlete.

2. Ihned po obdržení vaší poptávky vám individuálně srovnáme nabídky havarijního pojištění a odešleme je na váš email.

3. Vybranou nabídku si u nás můžete sjednat přes telefon nebo vše vyřídíme emailem.

Proč si spočítat havarijní pojištění online u nás? Nabízíte opravdu to nejlevnější havarijní pojištění?

Vyjednali jsme s pojišťovnami levnější ceny než, které byste mohli obdržet při návštěvě na pobočce pojišťovny. Dalším důvodem sjednání havarijního pojištění online může být to, že pojištění sjednané přes internet je vždy levnější než na pobočce z důvodu menších režijních nákladů pojišťovny.

Postup při nafocení vozidla u havarijního pojištění

  1. Jedna fotografie se pořizuje zepředu zprava (s čitelnou RZ – registrační značkou vozidla).
  2. Druhá fotografie se nafotí zleva zezadu (též s čitelnou RZ – registrační značkou vozidla).
  3. Třetí fotografie musí zachycovat ovladače výbavy na středovém panelu, tj. místo s ovladačem ESP, navigace, autorádia, klimatizace atd. (nejlépe nafotit z prostředku zadní řady sedadel).
  4. Na poslední fotografii musí být přímo VIN pojišťovaného vozidla, který naleznete na různých místech na Vašem vozidle. Najdete ho pod čelním sklem vozidla, na sloupku po otevření předních dveří nebo v prostoru motoru.

Zaslání na email

nafoceni vozidla

  1. Fotografie Vašeho vozidla a jejich zaslání na email: info@yespojisteni.cz
  2. Jako předmět zprávy uveďte „Havarijní pojištění (RZ nebo VIN vozidla)“

V předmětu uvedená RZ nebo VIN slouží pro lepší identifikaci Vaší pojistky.

Postup po obdržení fotografií

Pojistnou smlouvu Vám po obdržení fotografií i s fakturou za sjednanou pojistku odešleme do Vaší emailové schránky. Originály poštou na Vaši adresu ve dvou vyhotoveních.

Smlouvy podepište a zašlete zpět na adresu naší společnosti v přiložené odpovědní obálce, kterou naleznete v zásilce.

Po obdržení podepsaných smluv Vám jedno vyhotovení s razítkem a podpisem zašleme obratem zpět.

Podle čeho havarijní pojištění vybírat?

Havarijní pojištění můžete vybírat podle ceny pojistného nebo podle takzvaného připojištění rizik a rovněž podle rozsahu poskytování asistenční služby dalším faktorem, na který nesmíte zapomenout je výše spoluúčasti při nehodě. Záleží jen na vašem výběru, pro co se rozhodnete. Pokud se rozhodnete pro nejnižší cenu pojistného, nebude mít krytá všechna pojistná rizika a může se vám stát, že velkou část nákladu za odstranění škody na vašem vozidle ponesete z vlastních finančních prostředků.

Je proto nejlepší pečlivě vybírat pojistná rizika, rozsah poskytovaných asistenčních služeb a i cenovou výši spoluúčasti, abyste byli finančně dobře zajištěni.

  • Ceny pojistného
  • Připojištění rizik
  • Asistenčních služeb
  • Výše spoluúčasti

Jaké škody kryje havarijní pojištění?

  • Kryty jsou následující škody:
  • Havárie vašeho vozidla
  • V případě, že si sami způsobíte škodu na svém vozu, kdy například nabouráte do garážových vrat a zničíte si tak sami zádní nápravu vozidla, jste kryti tímto pojištěním a musíte zaplatit škodu pouze do výše vašeho limitu spoluúčasti. Pojišťovna zbylou část škody na vašem voze doplatí.
  • Odcizení vašeho automobilu
  • Havarijní pojištění vám kryje vaše auto proti krádeži.

Vandalismus

Vandalismus je dalším častým rizikem, pokud žijete ve městě, určitě jste se setkali s poškozením auta cizí osobou jako například poškozením laku po objetím klíčem.

Živelná pohroma

Rozumíme tím případné poškození vašeho vozidla pádem sněhu, stromu nebo krupobití.

havarijni pojisteni nehoda

Nejlevnější havarijní pojištění, aneb co ovlivňuje cenu?

Jestliže hledáte, nejlevnější havarijní pojištění, je důležité vědět co nejvíce ovlivňuje cenu. Cenu ovlivňuje:

Hodnota pojišťovaného vozidla

To znamená čím vyšší je cena pojišťovaného vozu, tím vyšší je i cena pojistného.

Stáří vozidla

Čím je vozidlo starší, tím je i cena nižší.

Objem motoru

Čím je vyšší kubatura motoru, tím je vyšší cena za havarijní pojištění.

Bydliště

Dalším faktorem, který ovlivňuje cenu za havarijní pojištění, je i bydliště majitele vozidla. Pokud bydlíte ve městě, je zde vyšší riziko poškození vozidla než na vesnici.

Zabezpečení vozidla

Dále výše ceny za pojistku záleží i na tom, jak máte své vozidlo zabezpečené. To znamená čím lepší zabezpečení, tím nižší cena.

Frekvence plateb

Cenu havarijního pojištění vám ovlivní i frekvence vašich plateb a i výše vaší spoluúčasti.

Připojištění u havarijního pojištění

Ve výše nejčastěji vyjmenovaných rizik vám mohou chybět i další rizika, proti kterým byste chtěli být rovněž pojištěni. Pojišťovny i na tato rizika pamatují a nabízejí je v takzvaném připojištění. Jedná se například o:

Připojištění čelního skla nebo všech skel vozidla

Předmětem pojištění je čelní sklo, sklo zadního okna a skla bočních oken vozidla. Pojištění se vztahuje na poškození nebo zničení skel. Klasickým příkladem poškození skla, je prasknutí skla (lidově pavouk) odlétnutým kamínkem.

Připojištění úrazu řidiče a všech přepravovaných osob

Toto pojištění doporučujeme všem, kteří jezdí často automobilem nebo v něm převážejí osoby blízké nebo další osoby. Pojišťovny toto připojištění nabízí v několika variantách: pojištění řidiče, pojištění všech přepravovaných osob ve vozidle (počet osob se rovná počtu sedadel dle technického průkazu), pojištění řidiče a každého dítěte přepravovaného v autosedačce. Toto připojištění k havarijnímu pojištění doporučujeme všem rodičům s malými dětmi.

Připojištění mimořádné výbavy vozidla

Jako řidič si můžete také pojistit mimořádnou výbavu vozidla. Mimořádnou výbavou se rozumí veškerá výbava, která je nad rámec obvyklé výbavy vozidla. Mimořádná výbava musí být do vozidla zabudována, uzamčena v něm nebo s ním pevně spojena. Pokud chceme připojistit v pojistné smlouvě mimořádnou výbavu (audio/video, navigační systém, dětská autosedačka, xenonové světlomety) musíme ji uvést do pojistné smlouvy a cena je o tuto výbavu navýšena.

Připojištění zavazadel a věcí osobní potřeby

Toto pojištění se sjednává pro případy poškození nebo zničení zavazadel a přepravovaných věcí během cesty vozidlem, kdyby nastala srážka, požár nebo výbuch vozidla. Kromě toho si můžete sjednat i připojištění odcizení cestovních zavazadel a cestovních věcí z automobilu.

Připojištění nákladu spojených s náhradním vozidlem

Toto připojištění se týká úhrady půjčovného za náhradní vůz během opravy vašeho vozidla po nehodě. Pojištění nekryje náklady spojené s provozováním náhradního automobilu.

Nadstandartní asistenční služby

Nadstandartní asistenční služby jsou takové služby, které jsou spojené s provozem vašeho automobilu a oproti klasickým asistenčním službám obsahují širší rozsah a větší limity pojistného plnění. Navíc poskytují řidičům nadstandartní péči například při vybití autobaterie nebo propíchnutí pneumatiky u vozidla.

Asistenční službyasistencni sluzby

Asistenční služby k havarijnímu pojištění poskytuje většina pojišťoven. Buď jsou součástí uzavřené pojistné smlouvy, nebo připojištění. Pojišťovny nabízení asistenční služby v tomto rozsahu.

Základní asistence pro případ nehody

Základní asistenční služby u havarijního pojištění obsahují například pomoc s vyřešením papírování u nehody, vyproštění vozidla, odtažení automobilu a uschování vozu.

Základní asistence pro případ nehody a poruchy

Obsahuje například pomoc v případě poruchy motoru nebo pomoc s výměnou prasklých pneumatik.

Nadstandartní asistence pro osobní vozidla, motocykly, tříkolky a čtyřkolky

Nadstandartní asistence je pro vás výhodná jak v České republice, tak především v zahraničí. Zahrnuje například technické konzultace po telefonu. Zajištění náhradního ubytování v hotelu.

Našel jsem nejlevnější havarijní pojištění u jiné pojišťovny. Jak mohu změnit pojišťovnu?

Smlouvu o havarijním pojištění obvykle sjednáváte na dobu neurčitou. Pojistným obdobím bývá z pravidla jeden rok. Pojistné období je Vám vždy automaticky prodlouženo o další rok od data počátku platnosti uvedeného ve vaší pojistné smlouvě. Zrušit smlouvu o havarijním pojištění můžete zrušit písemnou výpovědí, kterou adresuje vaší pojišťovně. Výpověď musí být vámi vlastnoručně podepsána.

Storno havarijního pojištění

Výpověď nové smlouvy

Výpověď do dvou měsíců od uzavření smlouvy můžete použít pouze u nově uzavřené smlouvy.  Výpověď zasíláte vaší pojišťovně doporučeným dopisem a smlouva vám končí osm dní po doručení vaší výpovědi.

Výpověď ke konci pojistného období

Tuto výpověď rovněž zasíláte vaší pojišťovně. Podle zákona musí být tato výpověď pojišťovně doručená nejpozději šest týdnů před koncem pojistného období. Vaše smlouva končí k datu konce pojistného období.

Nahlášení škody u havarijního pojištění

Než začnete hlásit škodu na vašem vozidle, je nutné si připravit následující doklady:

  • Pojistnou smlouvu
  • Řidičský průkaz
  • Technický průkaz
  • Záznam o dopravní nehodě nebo protokol PČR

Do záznamu o dopravní nehodě budete vyplňovat:

  • Číslo vaší pojistné smlouvy
  • Datum vzniku škody a čas
  • Údaje o vašem vozidle, které naleznete v technickém průkazu
  • Údaje o účastnících nehody

U havarijního pojištění je nutné nahlásit škody vždy dříve, než začnete zajišťovat opravy vozidla.

Nahlášení je nejlepší provést po telefonu, číslo kam v takovém případě zavolat naleznete ve vaší smlouvě nebo na webových stránkách příslušné pojišťovny.

Zde dostanete o dokumentaci, kterou je nutné doložit a současně se dozvíte i číslo škodní události.

Výluky z havarijního pojištění

Co znamenají výluky?

Výluky jsou to situace, kdy vám pojišťovna neuzná nárok na pojistné plnění.

Veškeré výluky jsou vždy vypsané v pojistných podmínkách. Doporučujeme Vám si je před uzavřením smlouvy vždy projít a prostudovat. Tou nejdůležitější výlukou je požití alkoholu nebo omamných látek během jízdy, prošlá technická kontrola, špatný stav brzd a v zimním období používání letních pneumatik. V případě těchto úkonů není pojišťovna nikdy povinna plnit.

Co o nás říkají naší klienti?

Často kladené dotazy

Může být provozovatel odlišný od pojistníka?

Ano, česká legislativa umožňuje, aby pojistník byl odlišný od provozovatele. Výhodou toho může být levnější cena za pojistku.

Je možnost získat slevu, když sjednám zároveň POV i HAV?

Ano, v případě, že si sjednáte povinné ručení i havarijní pojištění online, je možné získat slevu.

Jak mohu získat nižší sazbu pojistného?

V případě, že si u havarijního pojištění zvolíte vyšší spoluúčast, budete poté platit menší částku za pojistné. Na druhou stranu, budete mít vysokou spoluúčast.

Havarijní pojištění
5 (100%) 5

TOPlist